FANDOM

Hachimaki.jpg

En Hachimaki.

En Hachirota Hoshino és el protagonista de Planetes (anime). Tothom li diu simplement “Hachi” (en japonès significa “vuit” o “8”) o “Hachimaki” ([ハチマキ, “Diadema”], perquè ell porta una cinta als cabells). El seu somni sempre ha estat ser amo de la seva pròpia nau espacial, però entre el cost de comprar una i el seu baix salari, pel que sembla el somni no té molta sortida. El pare ďen Hachi és un reconegut enginyer, una font de molta ambivalència ďen Hachimaki. Gran part de la unitat ďen Hachi es resumeix en “més gran, més ràpid i més lluny”. No obstant això, ho fa en conflicte amb la seva pròpia relació amb ľespai. Fort i temerari, en Hachi té dificultats per expressar-se adequadament, especialment en assumptes romàntics, però la Tanabe ľentén perfectament.

Porta en el treball de recollidor ďescombraries 4 anys, juntament amb els seus companys Fee Carmichael i Yuri Mihairokoh, però ell sempre ha somiat amb tenir la seva pròpia nau espacial. Aviat se n’adonarà que no tot és possible i que les coses les aconsegueix qui pot. Ja ben entrada la història, en Hachimaki se sentirà molt unit a la nau que el portarà a Júpiter, la Wernher Von Braun, a la qual li diu “la meva nau”.

Enmig de ľanime comença a sortir amb ľAi Tanabe, una noia que va amb ell a la feina de recollir escombraries, i al final de ľanime decideixen casar-se.

Personatges de Planetes
Hachirota "Hachimaki" HoshinoAi TanabeFee CarmichaelYuri MihairokohClaire Rondo

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori